Programma (Onder voorbehoud)
Het belooft weer een inspirerend programma te worden. Als er één dag is waar je als marketeer bij moet zijn, dan is het wel de NIMA Marketing Day!
We werken hard aan het samenstellen van een inspirerend programma. Houd deze pagina in de gaten of volg ons op social media voor updates van het programma. Voor een overzicht van de sprekers verwijzen we je door naar de sprekerspagina.
-
08:30 - 09:20
Ontvangst
-
09:20 - 09:30
Opening
-
09:30 - 10:00
Keynote 1
De kracht van een slecht idee
Rico Bakker Rico Bakker
Copraloods -
10:00 - 10:30
Keynote 2
De toegevoegde waarde van DEI en ESG in campagnes
Nathalie Lam Philips
Copraloods -
10:30 - 10:50
Uitreiking NIMA Awards
-
10:50 - 11:20
Break 1
-
11:20 - 11:50
Parallelronde 1
Kies je eigen programma
Nieuwe generaties inspireren. Van groei naar impact.
Yvonne Nassar Van Gogh Museum
DouchelokaalGenomineerde NIMA Awards
Zo vertienvoudigde Telegraaf Webshop het omzetaandeel uit e-mailmarketing automation in 2 jaar tijd “(powered by Copernica)”
Tim Notenboom Mediahuis + Harm van Heesbeen PI Marketing
JutekelderSensational Escapes: Crafting & Refreshing Distinctive Brand Assets
Stefan Peters Haystack consulting + Ronald Laan Haystack consulting + Olaf van Gerwen Chuck Studios
Kalvermelk 1Oma’s Soep: het beste recept tegen eenzaamheid
Martijn Canters Oma’s Soep
Kalvermelk 2AGenomineerde NIMA Awards
Dopper geeft inhoud aan duurzame branding met QR-code van GS1
Bram Broeks GS1 + Renske Thelosen Dopper
Loods8Van traditioneel naar digitaal: Wolky’s volgende stap naar relevante e-commerce
Floor Alblas Wolky + Marlies Wilms Floet De Nieuwe Zaak
PerserijVan Data naar Daadkracht
Martijn Delahaye AFAS Software
PostkamerGeef je merk een gezicht. Case: de congrescoaches van Jaarbeurs
Esther Driessen Jaarbeurs + Mayen van Luttikhuizen Jaarbeurs
Silo36Van retailmerk naar mediamerk.
Maarten Post HORNBACH + Annelies Melis HORNBACH
MeelzolderGenomineerde NIMA Awards
-
12:00 - 12:30
Parallelronde 2
Kies je eigen programma
Introducing: Feyenoord ONE
Léon Vervooren Feyenoord ONE + Barrie Hotting Feyenoord ONE
DouchelokaalCaribisch erfgoed. De brand identity van Kooyman
Zemira Beaujon Kooyman + Henriette Verkerk Total Design + Willemijn van Hussen Tambr
JutekelderDe social strategie van Praxis; klaar voor het vernieuwde algoritme.
Meraux de Schutter Monkeys & Bananas + Claire du Pon Praxis
Kalvermelk 1Klein budget, grote impact! Zo bereik je senioren met een gerichte marketingstrategie.
Hanna Lakerveld SeniorWeb + Saskia Hamminga-Roest SeniorWeb
Kalvermelk 2AGenomineerde NIMA Awards
De contentstrategie van Intertoys: Zien spelen, doet spelen!
Celvin de Bie Intertoys
MeelzolderHoe Danone Trends vertaalt naar Strategie voor het versterken van retailconnecties
Arnoud de Vrij Danone + Tris Verhoelst Ipsos Strategy3
PerserijBinnen beginnen is buiten winnen
Ilse Janssen-Vermeulen Processionals + Nanda Kotterman Processionals
PostkamerGenomineerde NIMA Awards
‘Love you(r strategy) to the moon and back’
Celine Merkx Fingerspitz
Silo36Wij laten je binnen in de boardroom van jouw concurrenten!
Bart Massa Validators
Loods8
-
12:30 - 13:30
Break 2
-
13:30 - 14:00
Parallelronde 3
Kies je eigen programma
Jean Bâton: van concept tot extraordinaire
Ties Robben Jean Bâton + Paul Bakker HOWDY
DouchelokaalDe noodzaak van branding in B2B.
Erwin Oskam WADM
JutekelderMeer impact met je Commercial door Neuromarketing + AI
Tim Zuidgeest Unravel Research
Kalvermelk 1Duurzame Marketing – Grote stappen maken met een klein team
Jeroen Rijskamp Roetz-Bikes
Kalvermelk 2AMet post klanten terugwinnen die je via e-mail niet kunt bereiken
Nicole de Boer PostNL + Tom Meijer XXL Nutrition
Loods8Het belang van “Vrienden van Amstel Live” voor Amstel Bier
Thijs Gussenhoven Amstel Bier
MeelzolderNieuwe toepassingen voor nóg relevantere en persoonlijkere doelgroep communicatie
Michael Petit Markteffect + Thomas Huigen Markteffect
PerserijEerst de mens
Peggy Kaal SNS
PostkamerGenomineerde NIMA Awards
Krijg grip op je bureau – Verrijk je inzichten en rapportages
Martien Korting Gripp
Silo36
-
14:10 - 14:40
Parallelronde 4
Kies je eigen programma
10x hoe je jouw contentplatform laat groeien (case: NPO Start)
Rens Dietz NPO
DouchelokaalAI en de 50% afname van je traffic. Wat nu!
Folkje Berends SRM + Sjon Post SRM
JutekelderBoerenBed: de pan-Europese expansie van een oer-Hollands concept
Joris van Dijk BoerenBed
Kalvermelk 2ADoekoe, dromen en diversiteit
Lotteke van Nimwegen MarketResponse + Nicole Keetman Randstad
Loods8Het Grote Jongerenonderzoek 2024
Hatice van Leeuwen Mediahuis + Michiel Rotteveel Mediatest
MeelzolderHoe breng je het verborgen potentieel van een corporate brand naar voren?
Vita Kovalenko Aon
PostkamerWhats on the horizon in the agency landscape?
Fred Moolhuijsen Agency Engines
Silo36Een blik over de betaalmuur: creëer impact in het online videolandschap
Melvin van den Mosselaar Ad Alliance
Perserij25 audio ideas in 25 minutes
Liedewij Hentenaar Audify
Kalvermelk 1
-
14:40 - 15:10
Break 3
-
15:10 - 15:40
Parallelronde 5
Kies je eigen programma
Mission possible. KWF verandert de toekomst van kanker
Bas Brand KWF
DouchelokaalOns onderbewuste verraadt wat we willen betalen. 5 Tips voor een hogere prijs
Martin de Munnik Neurensics
JutekelderVerbinden met Gen Z: inzichten die het verschil maken
Carlijn Wijnen MWM2 + Ellen Magermans MWM2
Loods8Painting Europe Yellow – de verschillende “jobs to be done” per markt
Jolien Koelewijn Chocomel
MeelzolderDeze digital en AI skills geven jou een persoonlijke boost!
Bart Meerdink Beeckestijn Business School
PerserijHoe breng je Behavioural Design in de praktijk?
Mylene Samuels ABN AMRO
Kalvermelk 2AConsultancy als verkoopstrategie
Erwin Jongh Toyota + Nick Tuinenburg Toyota
PostkamerDe Koffiejongens in 2023: samen naar een alu-minimum
Bram van IJsel Smits De Koffiejongens
Silo36Genomineerde NIMA Awards
Geluid is de vonk van de verbeelding
Lode Schaeffer INDIE
Kalvermelk 1
-
15:50 - 16:20
Parallelronde 6
Kies je eigen programma
Retail Media bij Jumbo
Wouter Rusius Jumbo Retail Media
JutekelderAls werkkleding trendy wordt….
Marga Stehmann Carhartt
Kalvermelk 1Herpositionering Museum Rembrandthuis
Marieke de Klein Museum Rembrandthuis
DouchelokaalZeeman opent nieuwe ogen en zet klanten in beweging.
Kasper Figee Zeeman
PerserijGenomineerde NIMA Awards
Rebranding een B2B-wereldspeler
Pieter Kopmels Envalior
PostkamerLinkedIn is geen sales kanaal
Michiel Verstraten YouLynq.me
Loods8Don’t drink Soof, if you love crap!
Daan Harterink Soof Drinks + Nicole Horsmans Soof Drinks
Kalvermelk 2AGenomineerde NIMA Awards
-
16:20 - 16:40
Keynote 3
Communiceren over duurzaamheid in een Cancelcultuur: als alles Greenwashing lijkt..
Anya Pieroen Nestlé
Copraloods -
16:40 - 17:00
Keynote 4 -Surprise guest
-
16:50 - 16:55
Afsluiting
-
16:55 - einde
Drinks